KAPITOLA 3. - DOMA

19.04.2012 01:18

Kapitola 3
DOMA

Najednou mne něčí packa jemně uchopila a položila do čistotou vonící klece. Jenže tu vůni narušoval ještě jiný pach, mému čumáčku daleko příjemnější. Pak jsem uviděl dvě očka, jak mne pozorují z budky. ,,Kdo jsi?“ - otázalo se mne to stvořeníčko. Než jsem stihl odpovědět, přistoupilo ke kleci člověčí mládě, oslovilo samičku a morčata, já té řeči rozuměl!!! ,,Malinká vylez, tohle je Mucík ,tvůj nový kamarád.“A do misky položila mrkvičku. Má spolubydlící okamžitě vyběhla ven, byla mladá, hezká a mámě jakoby z oka vypadla. ,,Znám tvou mámu.“ - řekl jsem jí. Oči mé nové spolubydlící se odtrhly od mrkvičky a se zájmem si mne prohlíží. Má je po matce, to jsem poznal hned. Malá ke mně pomalu docupitala. Pak se o mně jemně otřela čumáčkem. Líbila se mi. A myslím, že já jsem se líbil jí. Už to nebylo cizí morče-byla to kamarádka.